Systemy przywoławcze LRS
Komunikacja w gastronomi – systemy przywoławcze LRS
LRS (Long Range Systems) firma produkująca profesjonalne systemy przywoławcze powstała w 1993 roku w Addison, Texas, USA. Są pomysłodawcami wielu rozwiązań np. 1995r. utworzenie pagera podkładki dla gości, 1996r. system anty-kradzieżowy „Buldog”. Wszystko to są rozwiązania innowacyjne. Firma posiada certyfikat ISO 9002, 14 patentów i jest liderem w branży profesjonalnych systemów przywoławczych. Softech zalicza się do grona głównych dystrybutorów LRS w Polsce.
Za cel firma LRS postawiła sobie polepszenie pracy obsługi, szybszą reakcję personelu, rozwiązanie kwestii kolejek i zwiększenie zysków firm inwestujących w nowoczesne rozwiązania przywoławcze. Nowością z roku 2010 jest wprowadzenie na rynek w pełni wodoodpornego i antybakteryjnego AQUA PAGER. LRS umożliwią zwiększenie przychodów i przysporzą większej ilości klientów Twojej restauracji. Jeżeli widzisz związek między powolną obsługą, długim oczekiwaniem, niezadowoleniem gości a brakiem zysków, to koniecznie zapoznaj się z rewolucyjnymi możliwościami bezprzewodowych systemów przywoławczych. Produkty LRS pomagają uporządkować i uprościć zarządzanie obsługą gości i pracą kelnerów. Pomogą Ci zwiększyć rotację stolików, zwiększą średnią wartość rachunku i zwiększą wydajność pracy kelnerów.
Bezprzewodowe systemy przywoławcze LRS powinny być wykorzystywane wszędzie tam gdzie najważniejsza jest efektywna praca restauracji i najwyższa jakość obsługi gości. Systemy LRS mogą integrować się z oprogramowaniem do zarządzania restauracjami.
LRS to międzynarodowa firma, która odpowiada na zapotrzebowanie rynku. Dostarcza nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również pomysły na zarządzanie zespołem pracowników.
System przywoływania kelnerów
Za pomocą umieszczonego w kuchni transmitera kucharz wzywa kelnerów po odbiór dań. W momencie przygotowania zamówienia, na pager kelnera zostanie wysłany sygnał oznaczający możliwość odbioru dań. W ten sposób kelnerzy zamiast nieproduktywnego oczekiwania w kuchni, pozostając na sali wśród gości generują dodatkowe zamówienia. Dzięki temu niepotrzebne wizyty w kuchni zostaną ograniczone do zera, a klienci zawsze dostaną ciepłe dania.
Korzyści:
- dyskretniejszy i szybszy sposób komunikacji między personelem,
- obniżenie kosztów personalnych przez zwiększoną wydajność pracy obsługi,
- większa rotacja stolików,
- wyższy średni rachunek,
- zawsze ciepłe dania na stołach klientów,
- wyższa jakość obsługi – zadowoleni goście,
- optymalizacja pracy obsługi,
- zwiększona liczba obsłużonych klientów przez jednego kelnera,
- szybki zwrot z inwestycji.
System przywoływania klientów
Przy dokonaniu zamówienia klient otrzymuje pager/coaster i zajmuje miejsce przy wybranym stoliku. Kiedy danie jest już gotowe, obsługa wysyła komunikat z transmitera na pager klienta, informując go o możliwości odbioru złożonego zamówienia. Unikamy w ten sposób problemów z myleniem zamówień, a w lokalu panuje przyjemna i cicha atmosfera. Takie rozwiązanie eliminuje również niepotrzebne kolejki klientów nerwowo oczekujących na realizację swojego zamówienia i oferuje im spokojne oczekiwanie przy stoliku z przyjaciółmi.
Korzyści:
- większe przychody,
- zwiększona liczba obsługiwanych klientów dzięki sprawnej komunikacji,
- większa i szybsza rotacja stolików,
- obniżone koszty przez większą wydajność pracy personelu,
- optymalizacja pracy obsługi,
- redukcja kolejek, zmniejszenie ilości skarg,
- milsza, cicha atmosfera w lokalu (muzyka zamiast głosowego wzywania po odbiór dań),
- dodatkowa forma reklamy (naklejka na urządzeniu, ciekawe wzory pagerów np. pizza, homar),
- brak pomyłek przy wydawaniu posiłków,
- wyróżnienie lokalu na tle konkurencji.
Dziennie 150 zł zwrotu z tytułu większych zamówień.
AJ PLUS
- ul. Dworska 23/43
30-314 Kraków - +4812 423 40 48
- Napisz do nas