Plaza MOBILE

Plaza MOBILE – aplikacje mobilne

Kierując się oczekiwaniami naszych klientów stworzyliśmy serię aplikacji mobilnych przeznaczonych do wykorzystania na smartfonach z przeznaczeniem dla sektora HORECA hotelarstwo i gastronomia.

Są to zarówno aplikacje dla gości hotelowych jak i pracowników hotelu:

  • Plaza NOTIFY
  • Plaza TWÓJ APARTAMENT
  • Plaza KONFERENCJE
  • Plaza EVENTS
  • Plaza HOUSEKEEPING
  • Plaza BACKOFFICE
  • Plaza DINER

Aplikacje mobilne dla gości hotelowych


Plaza NOTIFY – informacje i powiadomienia

To aplikacja na urządzenia mobilne pobierana bezpłatnie przez gościa hotelowego. Korzystanie z niej jest bezpłatne, a jedynym warunkiem jest posiadanie urządzenia mobilnego.

Aplikacja stanowi kompleksowy pomost łączący gościa z hotelem.

  • Dzięki funkcji rezerwacji w czasie rzeczywistym gość ma możliwość dokonania decyzji o wyborze usługi z każdego miejsca.
  • Płatności online umożliwiają dokonanie zapłaty za rezerwacje, a minimalny koszt obsługi takich płatności w porównaniu z opłatami prowizyjnymi za korzystanie z zewnętrznych systemów rezerwacyjnych sprawia, iż w kasie hotelu pozostaje znacznie więcej pieniędzy.
  • Promowana jest własna strona internetowa hotelu.

Główną i najważniejszą zaletą jest ścisłe targetowanie reklamy, tak aby trafić z konkretną propozycją do konkretnego klienta.

Powiązanie aplikacji mobilnej z serwisami społecznościowymi sprzyja kreowaniu marki. Dzięki zaangażowaniu gości, hotel stanowi centrum wirusowego rozpowszechniania informacji o nim. W okresie kiedy ponad miliard osób korzysta w aktywny sposób z medium jakim jest Facebook, ta funkcja jest nie do przecenienia.

Powiadomienia są wyświetlane na ekranie telefonu lub tabletu.

Wyróżniamy cztery rodzaje informacji wyświetlanych na ekranie użytkownika (gościa):

  • powiadomienia indywidualne,
  • indywidualne informacje pobytowe,
  • plan imprez,
  • powiadomienia reklamowe.

Plaza TWÓJ APARTAMENT – zarządzanie pobytem

Z myślą o gościach hotelowych stworzyliśmy aplikację działającą na telefonach i tabletach, służącą do informowania, zamawiania i płacenia za rachunki.

Jest to aplikacja przeznaczona dla gości hotelowych, właścicieli apartamentów, gości SPA. Stanowi niezastąpione źródło informacji o obiekcie i potężne narzędzie sprzedaży.

Jest także niezastąpionym udogodnieniem łączącym w sobie funkcje pilota do klimatyzacji, włącznika oświetlenia, pilota do telewizora czy też poradnika.

Może być wgrana na telefon gościa, czy też uruchomiona na tablecie znajdującym się w pokoju hotelowym.

Podstawowe funkcje aplikacji Plaza TWÓJ APARTAMENT:

  • Zamawianie usług do pokoju hotelowego.
  • Wezwanie serwisu.
  • Podgląd rachunku.
  • Rozliczenie pobytu i zapłata za pobyt.
  • Zamówienie atrakcji hotelu takich jak wypożyczalnia nart, bowling, basen, czy też bilet do teatru.
  • Rezerwacja SPA.
  • Sterowanie urządzeniami w pokoju jak klimatyzacja, oświetlenie czy urządzenia multimedialne.
  • Zgłoszenie awarii.
  • Zakupy w sklepie hotelowym.
  • Informacje o obiekcie, zasady domu.

Plaza TWÓJ APARTAMENT jest idealnym rozwiązaniem dla wyjątkowych hoteli, które cenią sobie komfort i dążą do maksymalnego uproszczenia procedur związanych z rozliczeniem gościa.

To kolejne rozwiązanie po Plaza NOTIFY, dzięki któremu gość może zaplanować swój pobyt, skorzystać z atrakcji hotelu czy zmienić rezerwację. Koniec z telefonami do recepcji i kolejkami podczas wymeldowania!

Plaza KONFERENCJE

To aplikacja mobilna przeznaczona zarówno dla uczestników konferencji, jak i dla jej organizatorów.

Posiada możliwość wizualizacji:

  • harmonogramu konferencji,
  • planu sal,
  • rozkładu dnia.

Pozwala na wysyłanie i otrzymywanie wiadomości skierowanych do uczestników, prelegentów i organizatorów. Pomaga dojechać do miejsca konferencji, służy jako podręczny konspekt wykładu.

Plaza EVENTS

Kolejna aplikacja przeznaczona dla gości. Tym razem jej odbiorcami są uczestnicy wszelkiego rodzaju eventów.

Pozwala na wizualizację dojazdu, wysyłanie wiadomości do uczestników eventu, pokazuje harmonogram dnia.

Aplikacja ma za zadanie ułatwić dojazd, wspomóc komunikację pomiędzy uczestnikami i organizatorami oraz promować przygotowane atrakcje.


Aplikacje mobilne dla pracowników i obsługi hotelu


Plaza HOUSEKEEPING – aplikacja nie tylko dla pokojowych

Housekeeping to nowa aplikacja mobilna przeznaczona dla pracowników obsługi hotelowej, zbudowana w oparciu o doświadczenia z aplikacją Plaza Housekeeping dla pokojowych.

Dzięki rozszerzonej funkcjonalności realizuje komplementarne podejście do obsługi gościa hotelowego i ma zastosowanie w wielu działach, wszystko w oparciu o sprawdzoną metodykę zarządzania Kanban.

Pozwala na pełne zarządzanie procesami obsługi w obiekcie i usprawnienie komunikacji pomiędzy personelem poszczególnych działów:

  • SŁUŻBY PIĘTER (POKOJOWE)
  • RECEPCJA
  • ROOM SERVICE
  • CONSIERGE
  • DZIAŁ TECHNICZNY

Aplikacja Hosusekeeping przeznaczona jest na urządzenia z systemem Android. Dzięki prostemu i przejrzystemu menu, personel sprzątający może w łatwy sposób m.in. sprawdzić i zmienić status pokoju, stan sprzątania, podać stan minibaru, a także zgłosić usterkę. Aplikacja umożliwia także komunikację między personelem.

Ponadto spersonalizowane informacje przesyłane są w formie powiadomień typu push up do osób odpowiedzialnych za poszczególne czynności, dzięki czemu można szybko przyjąć zlecenie i zaznaczyć stan jego realizacji.

PLAZA HOUSEKEEPING to komunikacja z zamkami hotelowymi, centralą telefoniczną, systemami zarządzania budynkiem czy systemami bezpieczeństwa.

Zupełnie nowatorską funkcją jest planowanie pracy zespołów pokojowych, co pozwala na optymalizację drogi sprzątania i czasu dojazdu – szczególnie istotne dla apartamentów.

Housekeeping – podstawowe możliwości:

  • Współpraca z modułem Plaza HRM;
  • Intuicyjna obsługa aplikacji;
  • Powiadomienia typu push up dla osób odpowiedzialnych za poszczególne procesy;
  • Weryfikacja statusów dostępności pokoi z podziałem na przyjazdy, niedojazdy, pokoje zamieszkane i wyjazdy;
  • Dostęp do informacji o typie pokoju, liczbie gości, rodzaju łóżek, oraz usługach dodatkowych przydzielonych do pokoju;
  • Sprawne raportowanie statusu pokoju, stanu sprzątania, stanu minibaru czy realizacji zleceń;
  • Możliwość szybkiego zgłaszania awarii, a także dodatkowych życzeń gościa;
  • Przydzielanie i kontrola zleceń np. naprawy, dodatkowego sprzątania, jak również dostarczenia śniadania zamówionego do pokoju;
  • Przegląd harmonogramów zaplanowanych i wykonanych prac.

Aplikacja Housekeeping zapewnia współpracę z modułem Plaza HRM, dzięki czemu administracja hotelu otrzymuje kompleksowe narzędzie do sterowania obiektem.

Plaza BACKOFFICE – raporty i wyniki

Podręczna aplikacja mobilna przeznaczona dla zarządu i marketingu hotelu. Szczególnie przydatna dla sieci hoteli lub hoteli condo.

Pozwala na otrzymanie szybkiej informacji o wynikach finansowych hotelu, statystykach obiektu takich jak: RevPAR, TRevPAR, ADR. Możemy porównywać dane z wielu okresów, tak aby mieć jak najlepszy obraz rentowności obiektu.

Aplikacja zawiera raporty dzienne z działalności obiektu, umożliwiając bieżącą kontrolę stanu obiektu z wszystkich działów objętych system hotelowym.

Plaza BACKOFFICE współpracuje zarówno z DM Plaza 2023, Plaza PLATINUM jak i Plaza WEB.

Plaza DINER – aplikacja dla hotelowej restauracji

Aplikacja usprawniająca obsługę restauracji hotelowych.

  • Sprawdza czy dany gość ma prawo do posiłku (śniadania, obiadu, kolacji).
  • Podaje także informacje do kuchni.
  • Informuje o tym ile posiłków danego typu ma jeszcze zostać wydanych.
  • Informuje o liczbie osób oczekujących, etc.

Może wykorzystywać karty zamków do identyfikacji gościa, naklejki NFC do identyfikacji stolika.

Jest przeznaczona na tablety, smartfony i komputery (część kuchenna) oraz smartfony i zegarki (aplikacja dla kelnerek).

Kelner po wpisaniu numeru pokoju, nazwiska gościa czy tez za pomocą karty zamka otrzymuje informacje, czy gość jest uprawniony do posiłku i jakiego typu posiłek ma mu zaserwować (jeśli serwowany).

Aplikacja Plaza DINER zastępuje klasyczne pulpity przy wejściu do restauracji czy jadalni.