Gastro SZEF
GASTRO SZEF – zarządzanie lokalem gastronomicznym w nowej odsłonie
Program Gastro SZEF prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich.
Narzędzia ułatwiające zarządzanie
Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w programnie Gastro SZEF usprawnia zarządzanie każdym lokalem gastronomicznym. System zapewnia dostęp do wielu praktycznych analiz i raportów. Analizy wspierają bieżącą pracę kierownictwa np. odpowiadają na pytanie – jak funkcjonuje nowa promocja, czy pomagają w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym, zapewniając szybki wgląd w rezultaty wcześniej podejmowanych działań.
- kontrola zużycia surowców na podstawie założonych receptur, wykonywanie rozchodów składników potraw, tworzenie kalkulacji, obliczanie marży, wyliczanie wsadu oraz zapotrzebowania na surowce,
- możliwość automatycznej dekretacji do systemów finansowo-księgowych,
- dostęp do wielu praktycznych analiz i raportów wspierających pracę managera oraz łatwość w tworzeniu nowych indywidualnych zestawień,
- możliwość graficznej prezentacji dowolnych zestawień.
Rozliczanie magazynów i zużycia surowców
- wprowadzanie dokumentów dostaw PZ, przesunięć międzymagazynowych MM, rozchodów wewnętrznych, z produkcji i ze sprzedaży,
- wprowadzanie dokumentów sprzedaży (faktury, WZ),
- obsługa dokumentów kasowych KP, KW,
- informowanie o przekroczonych stanach minimalnych, maksymalnych i zalegających magazyny; kontrola terminów przydatności,
- prowadzenie gospodarki wielomagazynowej; stany magazynowe bieżące i wsteczne,
- informowanie o wszelkich zmianach stanów magazynowych; rozchody FIFO ze sprzedaży wg zadanych receptur; inwentaryzacje.
Kontrola kosztów – FOOD COST i BEVERAGE COST
- prezentacja zużycia surowców na podstawie receptur,
- porównanie sprzedaży z kosztem,
- wyliczanie cen kalkulacyjnych potraw, drinków, napojów według rzeczywistych kosztów zakupu surowców,
- wyliczenie marży potraw wraz z sygnalizacją przekroczenia zakładanego przedziału marży optymalnej.
Rozliczanie produkcji gastronomicznej
- rozliczanie produkcji wyrobów gotowych i półproduktów,
- raporty produkcji dziennej,
- informacje o zmianach cen zakupu surowca w stosunku do poprzednich dostaw (kontrola dostaw),
- informacje o składnikach brakujących do przygotowania potraw.
Dokumenty, inwentaryzacje
- wprowadzanie dokumentów i inwentaryzacji za pomocą „kolektora danych”,
- inwentaryzacje pełne i częściowe,
- inwentaryzacje dzienne.
Usprawnienie zarządzania lokalem
- planowanie imprez,
- przygotowywanie asygnaty magazynowej na podstawie planowanej imprezy.
Zaawansowana obsługa zamówień
- uzgodnienie dokumentów dostaw (PZ) z końcową fakturą dostawcy,
- moduł automatycznych zamówień.
Obsługa gastronomii zamkniętej
- automatyczny rozchód na podstawie jadłospisu,
- możliwość wyliczania wartości energetycznych danego posiłku.
Przejrzyste raporty
- wartość przychodów, rozchodów, sprzedaży w cenach zakupu i sprzedaży oraz osiągniętej marży na każdy dzień i miesiąc,
- szczegółowe raportowanie stanowisk sprzedaży Gastro (raport podglądowy z POS),
- eksport bazy towarowej do programu hotelowego CHART,
- eksport plików do programu Excel,
- przejrzyste zestawienia sprzedaży,
- zestawienia wg grup towarowych artykułów itp.
Współpraca z Gastro POS
- definiowanie towarów, grup towarowych dla POS-a (w tym możliwość zagnieżdżania podgrup),
- definiowanie jednocześnie wielu towarów (funkcja „Dodaj wiele”),
- definiowanie szablonów przycisków grup towarowych i towarów (kolor, układ, czcionka),
- możliwość definiowania rabatów, kart klienta, szablonów kart rabatowych, depozytowych, lojalnościowych itp.
AJ PLUS
- ul. Dworska 23/43
30-314 Kraków - +4812 423 40 48
- Napisz do nas