S4HONLINE PanelManager
S4HONLINE PanelManager – dane sprzedaży i zakupów na telefonie
S4HONLINE PanelManager to aplikacja webowa, która umożliwia podgląd danych wysyłanych przez aplikację S4H CHEF. Za jej pomocą można przeglądać informacje o bieżącej sprzedaży, dokumenty zakupu, stany magazynowe, a nawet dostępność pokoi. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem Internetu – wystarczy zalogować się w systemie. Aplikacja powstała z myślą o właścicielach i managerach firm, których praca nie kończy się po odejściu od komputera czy wyjściu z lokalu.
Zalety S4HONLINE PanelManager:
- działa na komputerze, telefonie i tablecie;
- działa na dowolnym systemie operacyjnym;
- dostępna wszędzie gdzie jest połączenie z Internetem;
- pobiera dane z niezależnego źródła;
- możliwość przypisywania użytkowników do danych lokali;
- dostęp do danych zakupowych, sprzedażowych i hotelowych;
- szybkie i łatwe filtrowanie danych
S4HONLINE PanelManager działa na dowolnym systemie operacyjnym oraz na dowolnym urządzeniu posiadającym dostęp do Internetu. Dzięki temu rozwiązaniu można jej używać zarówno na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach oraz smartfonach nie martwiąc się o system jaki jest na nich zainstalowany. Aplikacja samoczynnie dostosuje się do wielkości ekranu, gwarantując prostotę obsługi.
Zaletą S4HONLINE PanelManager jest praca z danymi niezależna od sieci w której pracuje S4H CHEF, z którego są pobierane dane. Oznacza to, że w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca użytkownik aplikacji ma dostęp do danych firmowych, niezależnie od tego, czy w danym momencie komputery i serwery w firmie są włączone i podłączone do Internetu.
System został tak zaprojektowany, aby sprawnie działał zarówno z małymi firmami, jak również z sieciami lokali. Dzięki unikalnym rozwiązaniom istnieje możliwość utworzenia kilku kont dla managerów i przypisanie ich do wielu lokali w taki sposób, że jeden manager może przeglądać dane z kilku lokali jednocześnie (sumarycznie) jak i z każdego lokalu osobno. Oznacza to, że osoba odpowiedzialna za dany region może mieć dostęp do danych swoich lokali bez potrzeby zakładania wielu kont.
Dane dostępne w S4HONLINE PanelManager zostały podzielone na 3 różne działy: SPRZEDAŻ, MAGAZYN oraz HOTEL, do których dostęp jest uzależniony od wykupionej licencji. Każdy z tych działów został dodatkowo podzielony w taki sposób, aby przeglądanie danych nawet na małym urządzeniu było szybkie i komfortowe.
S4HONLINE PanelManager Sprzedaż
W dziale Sprzedaż wyświetlane są wszystkie dane dotyczące nie tylko danych sprzedaży, ale również i zakupów. W widoku sumarycznym (wyświetlającym dane ze wszystkich lokali do jakich mamy dostęp) możemy przeglądać informacje o sprzedaży i kosztach prezentowane na wykresie, jak również dokumenty ze szczegółami na podstawie których dokonano wyliczeń. Dane możemy eksportować do kilku formatów (w tym do arkuszy kalkulacyjnych), aby wykorzystać je w innych programach.
W podglądzie danych z określonego lokalu, będziemy mieć dostęp również do takich danych jak: dokumenty kasowo-bankowe, zestawienie najchętniej kupowanych produktów oraz sprzedaż pogrupowaną według pracowników.
Wszystkie dane zawarte w tabelach możemy filtrować w bardzo wygodny sposób po kilku kolumnach jednocześnie.
S4HONLINE PanelManager Magazyn
Moduł Magazyn prezentuje stan magazynowy produktów jakie zostały zdefiniowane w systemie S4H CHEF. Znajduje się tutaj lista magazynów przypisanych lokalom do jakich mamy dostęp.
Prezentacja stanów magazynowych może przebiegać dwojako. Pierwszą metodą jest przeglądanie wszystkich magazynów w lokalu i sprawdzanie jakie są stany naszych produktów w tych magazynach. Jest to szczególnie przydatne podczas planowania lub dokonywania zakupów, gdy chcemy w jak najszybszy sposób sprawdzić stan danego produktu w wielu magazynach.
Drugą metodą jest wybranie jednego magazynu i sprawdzanie stanu produktów jakie się w nim znajdują. Ta metoda pozwala na bardziej szczegółowe wyszukiwanie interesujących nas danych dotyczących konkretnych produktów.
S4HONLINE PanelManager Hotel
Dział Pokoje został przygotowany specjalnie z myślą o właścicielach hoteli i ośrodków noclegowych. Pozwala on na przeglądanie danych dotyczących pokoi w zadanym okresie czasu. Do dyspozycji mamy takie informacje jak: ilość pokoi wolnych, ilość pokoi zajętych, ilość pokoi wyłączonych. Wszystkie te dane są pogrupowane według typów pokoi, więc możemy wyświetlać informacje sumaryczne jak również te dotyczące jedynie jednego typu pokoi.
Zapoznaj się z możliwościami oprogramowania S4H!
AJ PLUS
- ul. Dworska 23/43
30-314 Kraków - +4812 423 40 48
- Napisz do nas