Oferta

oprogramowanie dla hoteli, restauracji, placówek medycznych

Zakres naszych działań obejmuje całe spektrum zagadnień związanych z:

  • oprogramowanie dla hoteli, restauracji, placówek medycznych
  • systemami klasy ERP: księgowość, magazyn, produkcja, sprzedaż
  • systemami dla branży medycznej w tym również obsługa elektronicznej dokumentacji medycznej EDM
  • rozliczeniami placówek medycznych z NFZ oraz wsparciem przy kontraktowaniu usług medycznych
  • sprzętem sieciowym i sieciami komputerowymi
  • zagadnieniami bezpieczeństwa systemów IT
  • pracą w chmurze – „Clouding”
  • konsultingiem w zakresie pozyskania Funduszy Unijnych
  • elementami wyposażenia hotelowego
  • urządzeniami fiskalnymi
  • technologiami internetowymi – serwisy WWW
  • doradztwem, szkoleniami i konsultacjami
W zakresie szeroko rozumianej branży IT proponujemy:
  • markowy sprzęt komputerowy firm: Hewlett Packard, Fujitsu, IBM, Toshiba, Dell
  • handheldy, notebooki, tablety, komputery stacjonarne, terminale, serwery, stacje robocze
  • sprzęt sieciowy firm: Hewlett Packard, Cisco, Alcatel, Avaya, 3Com, Allied Telesyn
  • technologie dotykowe
  • kompleksowe rozwiązania fiskalne
Obsługa informatyczna
  • administracja istniejącą strukturą serwerów
  • zarządzanie serwerami fizycznymi.
  • zarządzanie serwerami software: SQL Serwer,
  • serwery terminali RDP
  • utrzymanie stanowisk komputerowych klienta w tym: zdalna pomoc, instalacje oprogramowania na miejscu, kontrola antywirusowa, zarządzanie licencjami
  • utrzymanie sieci komputerowej klienta
Usługi instalacyjne

W przypadku potrzeby wykonania prac instalacyjnych polecamy nasze usługi w zakresie:

  • okablowania strukturalnego
  • instalacji komputerowych, telefonicznych, elektrycznych
  • instalacji bezpieczeństwa (alarmowe, kontroli dostępu, przeciwnapadowe i monitoringu wizyjnego CCTV)
  • instalacje TV SAT
Konsulting i szkolenia

Prowadzimy audyt i konsulting mający na celu:

  • podniesienie kwalifikacji pracowników
  • wzmocnienie konkurencyjnej pozycji firmy
  • zwiększenie zysku hotelu i restauracji
  • audyty zewnętrzne i wewnętrzne
  • audyt „quest point of view”
  • audyt hotelu jako organizacji
  • audyt organizacyjny

Celem naszych szkoleń jest:

  • poprawa wyników i oczekiwanego zysku
  • utrzymanie dotychczasowych klientów
  • zmniejszenie liczby niezadowolonych gości
  • zmniejszenie lub eliminacja skarg na serwis
  • zmniejszenie rotacji pracowników
  • zmniejszenie problemów organizacyjnych – konfliktów pomiędzy działami
  • podniesienie standardów świadczonej pracy

napisz do nas